uncategorized

2. Staré dobré FAQ – je čas na změnu?

11 července, 2020

Průměrná doba pozornosti uživatele na internetu je 8 sekund. Garantuji Vám, že pokud máte v ”Nejčastěji kladených otázkách” romány, hosté je sotva dočtou. Všem ale odepisovat nemůžete, jak tedy předat informace?

Starý dobrý přítel

Sekce otázek a odpovědí dlouhou dobu působila jako informační kanál bez nutnosti kontaktovat podporu, tedy recepci nebo rezervační oddělení. Doba se ale mění, stejně jako Vaši zákazníci. Dlouhé a strukturované FAQ dnes už fungovat nebude, lidé jsou zvyklí konzumovat obsah rychleji. Obzvlášť nastupující generace. Raději než textem odpovězte na opakující se dotazy formou krátkého videa, nebo obrázky.

Automatizované FAQ

Dalším způsobem, jak vylepšit FAQ je nasazením Chatbota. Hosté tak získají odpovědi sami a ihned po zaslání dotazu, než aby projížděli seznam otázek dlouhý jak toaletní papír.

Hotelový Chatbot také poskytne obsáhlejší odpovědi. Znáte to, během rušného dne občas personál odepíše jen ”promiňte, tohle nenabízíme”. Neživý digitální asistent ale paradoxně poskytne mnohem živější odpověď a nabídne alternativu.

Nová generace cestovatelů

Dle serveru Comm100.com, mileniálové upřednostňují chatování oproti ostatním komunikačním platformám. Neočekávejte volání ani email, 71% dotazovaných hodnotí rychlou odpověď jako klíčovou. S chatbotem uspokojíte mileniály a zároveň snížíte počet příchozích hovorů.

Není to ale jen o odpovědích, náš chatbot využívá AI, dokáže tedy generovat leady a podporovat přímé rezervace. Přečtěte si 5 hlavních důvodů, proč má smysl nasazení chatbota v minulém příspěvku.

Změna je život

Mnoho hotelů využívá sekci FAQ postaru, a to ve formě, která uživatele odradí jakmile ji otevře.

Obsah by měl být pravidelně aktualizován a relevantní. Zmatené FAQ může velmi snadno uživatele odradit od nákupu a vést ke ztrátě vytoužené revenue. Doplňte záložku dotazů o ikony pro přehlednost, lidé neradi čtou.

Sečteno podtrženo: čím pohodlnější bude pro potenciálního zákazníka získat informace, tím spíše u Vás nakoupí. Zjednodušte proces na maximum třeba s pomocí našeho Hotelového Chatbota 🙂

Líbil se Vám článek? Zasdílejte ho kolegům na LinkedIn!

Přeji úspěšný den,

Líbí se Vám článek? Pomůžete nám sdílením na LinkedIn 🙂