uncategorized

3. Jak si vybrat Chatbota?

16 srpna, 2020

Čím se liší 3 naši Chatboti? A který se pro mě hodí? Provedeme Vás všemi úrovněmi a objasníme Vám to.

1. Začínáme

Tohle je naše základní verze. Start. Vhodný pro vyzkoušení, pochopení technologie a následný upgrade do vyššího levelu. Ale nenechte se zmást, bezchybně funguje sám o sobě.

Pracuje 24 hodin denně, funguje na jedné, nejpoužívanější platformě Facebook Messenger a umí česky a anglicky. Je ale limitován počtem 30 sekvencí. Tj. konverzačních větví, nebo témat.

Příklad konverzační větve

Kromě toho funguje na principu tzv. Keywords. To znamená, že v přijaté hostově zprávě rozklíčuje jedno zásadní slovo, znak nebo frázi a na základě ní pro uživatele vyhodnotí správnou odpověď.

Host: Poskytujete přistýlky?
Bot: Přistýlku rádi poskytneme za 25 euro na noc
Bot: Na kdy ji pro Vás máme připravit, ,,JMÉNO HOSTA''? 

Ve výše uvedeném příkladu vidíme skvělou věc – Chatbot poskytl instantní odpověď a hned jde do upsellu.

V základní verzi obdržíte ještě QR samolepku, po jejímž načtení se hosté k botovi dostanou na recepci, nebo v pokoji. Dále je Vám k dispozici E-mailová podpora.

2. Pokročilý

Střední cesta pro všechny, malé i velké hotely. Tohle už je slušná Chatbotí porce.

Postará se o 80% všech uživatelských interakcí.

Zdroj: Interní výzkum společnosti AskSuite

Kromě všech předchozích funkcí dostáváte implementaci na web. Teď už se k Vašemu botovi dostanou úplně všichni a náhodné internetové kolemjdoucí, tzv. zbloudilé duše, snadno překlopíte do svých zákazníků.

O vyhodnocování vstupů a přiřazování odpovědí už se nestará jen princip klíčových slov, teď máte k dispozici umělou inteligenci! Ta se postará o vyřešení až 80% všech uživatelských interakcí. To díky napojení na Dialogflow, nejmodernější platformu od Google využívající technologii NLP – Natural Language Processing, tedy zpracování přirozeného jazyka.

S pomocí Googlího Dialogflow náš Chatbot nevyhledává jedno slovo, nýbrž analyzuje větu jako celek. Funguje na principu Intents, tedy záměrů uživatele. Nejlépe to pochopíte na příkladu.

Host A: Kolik stojí přistýlka?
Bot: Přistýlku poskytujeme za 25 euro na noc. :) 

Host B: Chci přistýlku, musím to nahlásit předem?
Bot: Ano, o přistýlku je třeba žádat dopředu.
Bot: Na kdy Vám ji máme připravit?
Dialogflow

Váš Chatbot rozpoznal celý uživatelův záměr na základě skladby věty, nikoli pouze dané slovo.

K tomu přidáváme třetí jazyk: Němčinu, a limit až 90 sekvencí. Spolu s tím od nás získáte infoleták, který hostům pomocí obrázků vysvětlí funkce Chatbota a QR kód k připojení.

Namísto E-mailové podpory nám můžete kdykoli během dne zavolat na vyhrazené číslo. Budeme Vám k dispozici dnem i nocí.

3. Expert

Nekompromisní Chatbot využívající veškeré myslitelné komunikační kanály. Navíc s Omnichannel platformou, ve které vidíte všechny na jednom místě.

Experta jsme naučili o ještě jeden jazyk navíc, kromě češtiny, angličtiny a němčiny zvládá ruštinu.

Umělá inteligence je tady samozřejmostí, novinkou je neomezený počet sekvencí. To ocení zejména větší hotely s rozmanitými službami. Dopřejte svým hostům perfektní uživatelský zážitek.

Podniky s nasazenými Chatboty šetří náklady na zákaznickou podporu o 30%.

Zdroj: Výzkum IBM na základě testování Chatbota Watsona

Pomyslnou třešní na dortu je přístup ze spolehlivější a rychlejší NFC samolepky, či letáku. Stačí jen přiblížit Váš telefon k infoletáku se zabudovaným NFC čipem a během vteřiny už si píšete s Chatbotem.

Experta pro Vás zatím usilovně vyvíjíme a těšíme se, až budeme schopni ho implementovat do Vašeho hotelu 🙂

Je to pořád málo? Koukněte se na náš Videoblog s 5+ důvody, proč má smysl implementace Chatbota do hotelu.

Děkuji za dočtení třetího příspěvku a těším se, až spolu budeme vymýšlet, jak Vám může Hotelový Chatbot pomoct.

Přeji hezký letní den,


Líbí se Vám článek? Pomůžete nám sdílením na LinkedIn 🙂