uncategorized

1. 5+ Důvodů, proč má smysl implementace Chatbota

9 července, 2020

Ještě Váháte nad otestováním? Pojďte si přečíst shrnutí konkrétních bodů, proč má umělá inteligence smysl v hotelech.

1. Úspora času

Často se setkáváme s tím, že hosté u hotelů čekají na odpověď více než 48 hodin. Rezervační oddělení a recepční bývají přehlceny zprávami, přijíždí a odjíždí hosté nebo vyřizují korporátní akce. Chatbot za Vás odpoví na 80% všech zpráv. To je razantní úspora.

2. Užší vztah s hosty

Na první pohled to zní nejasně. Ale – host dostane svoji odpověď v řádu sekund od zaslání požadavku. Navíc ve svém rodném jazyce! Zprávy se dají také personalizovat pro lepší konverzační požitek.

3. Doplněk k identitě

Přispěje k lepšímu vnímání společnosti zvenku. Je to Váš Chatbot. Na to bereme ohled a převlékneme ho do Vašeho kabátu. Znáte své hosty lépe, než my a jistě máte vlastní styl komunikace.

4. Zvýšení výnosů

Masáže, parkování, Executive snídaně – doplňkové služby s vysokou marží. Máte problém je prodávat? Chatbot je vystaví do popředí a vhodně je hostům doporučí.

5. Konkurenční náskok

Kolik hotelů ve Vašem okolí má konverzačního robota? Dle analýz umělá inteligence pronikne do všech odvětví. Čím dříve ji adoptujete a budete automatizovat, tím delší kroky od konkurence uděláte.

+ další

Hosté zbožňují dostatek informací a pocit klidu. Proč jim nenabídnout průvodce po okolí přímo v jejich telefonu? Zařadíme do Chatbota výčet a doporučení nejlepších míst a aktivit. Mají hosté problém najít Vaše zařízení? Proč jim automaticky neposlat mapu? To a další funkce náš Hotelový Chatbot s přehledem zvládá 🙂

Líbil se Vám článek? Zasdílejte ho kolegům třeba na LinkedIn!

Děkuji za dočtení prvního blogpostu a těším se zase příště,

Líbí se Vám článek? Pomůžete nám sdílením na LinkedIn 🙂