1. 5+ Důvodů, proč má smysl implementace Chatbota
9 července, 2020Ještě Váháte nad otestováním? Pojďte si přečíst shrnutí konkrétních bodů, proč má umělá inteligence smysl v hotelech.
1. Úspora času
Často se setkáváme s tím, že hosté u hotelů čekají na odpověď více než 48 hodin. Rezervační oddělení a recepční bývají přehlceny zprávami, přijíždí a odjíždí hosté nebo vyřizují korporátní akce. Chatbot za Vás odpoví na 80% všech zpráv. To je razantní úspora.
2. Užší vztah s hosty
Na první pohled to zní nejasně. Ale – host dostane svoji odpověď v řádu sekund od zaslání požadavku. Navíc ve svém rodném jazyce! Zprávy se dají také personalizovat pro lepší konverzační požitek.
3. Doplněk k identitě
Přispěje k lepšímu vnímání společnosti zvenku. Je to Váš Chatbot. Na to bereme ohled a převlékneme ho do Vašeho kabátu. Znáte své hosty lépe, než my a jistě máte vlastní styl komunikace.
4. Zvýšení výnosů
Masáže, parkování, Executive snídaně – doplňkové služby s vysokou marží. Máte problém je prodávat? Chatbot je vystaví do popředí a vhodně je hostům doporučí.
5. Konkurenční náskok
Kolik hotelů ve Vašem okolí má konverzačního robota? Dle analýz umělá inteligence pronikne do všech odvětví. Čím dříve ji adoptujete a budete automatizovat, tím delší kroky od konkurence uděláte.
+ další
Hosté zbožňují dostatek informací a pocit klidu. Proč jim nenabídnout průvodce po okolí přímo v jejich telefonu? Zařadíme do Chatbota výčet a doporučení nejlepších míst a aktivit. Mají hosté problém najít Vaše zařízení? Proč jim automaticky neposlat mapu? To a další funkce náš Hotelový Chatbot s přehledem zvládá 🙂
Líbil se Vám článek? Zasdílejte ho kolegům třeba na LinkedIn!
Děkuji za dočtení prvního blogpostu a těším se zase příště,
