Společně zmapujeme desítky nejčastějších dotazů, kterým čelíte. V těch nalezneme souvislosti a vytvoříme prototyp.
Po schválení bota spustíme na Vašem webu. Proškolíme personál a vytvoříme komunikační cesty mezi ním a Vámi.
Pečlivě zkoumáme jeho první kroky. Denně stojíme po Vašem boku a pomocníka stále vylepšujeme.
Sledujte snížení příchozích hovorů na recepci a UpSell Vašich služeb Chatbotem. Gratulujeme!
Rádi pomůžeme malým, rodinným hotelům, kterým se nevyplatí vlastní rezervační oddělení. Taktéž jsme připraveni stát se partnery velkých, zavedených hotelů hledajících úspory v mzdových nákladech nebo v čase díky chytrému řešení.
Vidíme souvislosti z obou stran barikády. Osobně jsem působil v hotelu jako stážista v rezervačním oddělení a denně jsem se potýkal se stejnými dotazy. Přemýšlel jsem: ,,To přece ve 21. století musí jít efektivněji!'', a od nuly jsem se naučil stavět Chatboty.
Těším se, až spolu budeme u stolu vymýšlet, jak by Hotelový Chatbot mohl ulehčit práci právě Vám,
Matěj Sladkovský
founder